2013. április 8., hétfő

1.Rész

1.Rész

Sky szemszöge*

  • Sky hugi!! – kiabálta a bátyám.
  • Mi van? – kérdeztem.
  • Reggel vagy 7 óra elkésel az új sulidból. – mondta. Vagy hívjalak inkább Taylornak? – kérdezte.
  • Álmodjál. – mondtam.
  • Keljél 20 perc és ott kell lenned. – mondta.
  • Jó. – mondtam és a fürdő felé vettem az irányt és a kutyám buksi rohant fel a fürdőbe.
  • Szia Buksi. – mondtam és megsimogattam.
  • Vau. – mondta.
  • Az jó. Segítesz mit vegyek fel a suliba? – kérdeztem.
  • Vau-u-u. – ugatta.
  • Ezt?  - kérdeztem:


Vagy ezt? :

  • vau. – ugatta és a Nialles pólóra meg a nadrágra mutatott.
  • Jó akkor azt veszem fel. - mondtam. Buksi hol van az mp 4-gyem? – kérdeztem.
  • Grrr. – morgott és a szájába volt.
  • Köszönöm. – mondtam és kifestettem magam.
  • Buksi ki kísérsz? – kérdeztem.
  • Eheheheh. – lihegte.
  • Elmentünk Mancs. – kiabált a bátyám a Mancs nevű kutyámnak és elvitt a suliba.
  • Jó napot. – kukkantott be a tesóm ahol az óra folyt terembe. - itt ez az osztály a 15/B? – kérdezte.
  • Igen uram. – mondta a tanár. – Miért? – kérdezte.
  • Mert itt az egyik ismerősöm Taylor és ő ebbe az osztályba kell jönnie. – mondta és amikor Taylort mondott hátba vágtam.
  • Jöjjön csak be. – mondta a tanár.

Niall és Harry szemszöge*

  • Úr isten. – mondta Harry.
  • Taylor? – kérdeztem.
  • Ugye nem Taylor Swift? – kérdezte Harry és rám nézett.

Sky szemszöge*

  • Cső. – léptem be az osztályterembe és mindenki rám nézett.
  • Helló. – mondták és csak nézték a pólóm.
  • Te Harry néz ott vagyok a pólóján. – suttogta oda Niall és nagyon hallani lehetett.
  • Te Niall menj oda. – mondta Harry.
  • Sky viselkedj és ne verj meg senkit semmiért. – kiabált be a bátyám.
  • Nem vagyok olyan. – mondtam. na szia tesó. – mondtam és elkezdtem integetni majd becsuktam az ajtót és leültem egy padhoz. 
  • Gyerekek ő itt az új osztálytársatok. – mondta a tanár. – Skyler Zenobia Taylor McHamerton. – mondta.
  • Igen de szólítsatok Skynak. – mondtam és rá mosolyogtam Niallre. Ő is vissza mosolygott.
  • Niall is fogszabályzós. – mondta Louis.
  • Jaja. És szép is. – mondta Niall.
  • Szünetbe menj oda hozzá. – mondta Harry.
  • De ti is odajöttök majd ugye? – kérdezte Niall.
  • De nyomi kép van a pólódon. – mondta az egyik nyomi dagadt srác.
  • Mi?? – kérdeztem.
  • Jól hallottad. – mondta.
  • Igen? – kérdezte és odamentem megfogtam a nyakát és kérdeztem, Mi bajod? – kérdeztem.
  •  Ja. – mondta.
  • Komolyan? – kérdeztem és behúztam egyet. – szerintem már nem. – mondtam és mindenki felugrott majd a tanár leküldött Niallel az igazgatóiba.
  • Mit csináltál hogy ennyire tudsz verekedni? – kérdezte Niall.
  • Hát én az általános suliba nagyon sokat voltam korhátba mert vagy nagyon megvertek  mert én más voltam vagy valami elütött. Ezért apámmal megbeszéltem hogy elmegyek boxolni mert ő edző volt. Pár év múlva miután 7 lettem anyukám és apukám meghalt. – mondtam.
  • Jajj nagyon sajnálom. – mondta Niall.
  • Semmi baj. – mondtam.
  • És most hány éves is vagy? – kérdezte Niall.
  • 17 most június 18.-án leszek 18. – mondtam.
  • Ja értem. És most kivel laksz? – kérdezte Niall.
  • A hülye bátyámmal. – mondtam.
  • Áhá. – mondta.
  • Az a legrosszabb hogy senki nem ért meg és egy barátom sem volt. – mondtam.
  • Én lehetek a barátod és a banda többi tagja is. – mondta Niall.
  • Jó lenne. – mondtam.
  • Én és Harry szerintem meg fogunk érteni. – mondta Niall.
  • Miért? – kérdeztem.
  • Mert Harrynek is és nekem is a szülein elváltak. – mondta Niall.
  • Áhá vágom. – mondtam.
  • Te milyen származású vagy? – kérdezte Niall.
  • Félig angol félig Pakisztán. – mondtam.
  • Ja. Értem. Mi lenne ha nem mennénk le az igazgatóiba, - kérdezte Niall.
  • Áá nem. Inkább lemegyek vállalom a bajt. – mondtam.
  • Jó. – mondta Niall és kinyitotta az ajtót az igazgató úr.
  • Jó napot hölgyem. – mondtam.
  • Jó reggelt. – mondta az igazgató nő.  Mi a gond? – kérdezte.
  • Én vagyok a gond. – mondtam.
  • Mi az? – kérdezte a nő.
  • Menjünk inkább be. – mondtam.
  • Jó. – mondta a n és elmeséltem mind ezt amit az előbb Niallnek.
  • Ja értem de akkor is minimum egy igazgatóit kell adnom. – mondta a nő.
  • Rendben nem baj. – mondtam és az ellenőrzőmet is odanyújtottam.
  • Niall te? – kérdezte a nő.
  • A tanár úr engem küldött le Sky-jal.
  • Áhá. – mondta a nő és kitessékelt minket.

Bementünk a terembe és egyből a tanár ezt kérdezte:
  •   Na hölgyem mit kapott? – kérdezte a tanár bunkón.
  • Egy igazgatóit. – mondtam gúnyosan. – Remélem örül. – kérdeztem.
  • Nanáá. – mondta és csöngettek.

Én mentem ki elsőnek és jól bebasztam az ajtót.

  • Srácok. – mondta Niall és megfogta a kezem majd odahúzott a fiúkhoz.
  • Helló. – mondtam.
  • Szia. – mondták egyszerre.
  • Jól nézel ki. – mondta Zayn.
  • Köszönöm. – mondtam és egy kicsit elpirultam.
  • Te aztán talpra esett vagy. – mondta Harry.
  • Miért is? – kérdeztem.
  • Hát ennek a tanárnak még mi sem mertünk soha vissza szólni. – mondta Louis.
  • Á köszönöm. Nem tudtam de tudom hogy fasza csaj vagyok. – mondtam.
  • Na Zayn van még egy te fajtád. – mondta Harry.
  • Mi? – kérdeztem.
  • Egomanó. – mondta Niall.
  • Ja bocs. – mondtam.
  • Van tetkód? – kérdezte Zayn.
  • Aha. – mondtam.
  • Mi de hisz még csak 17 vagy. – mondta Niall.
  • Engem az nem érdekel. – mondtam.
  • És anyudék tudják? – kérdezte Liam.
  • Őőő hát. – mondtam.
  • Liam! – mondta Niall.
  • Mi az? – kérdezte Liam.
  • Sky anyukája és apukája… hát őm. – mondta Niall suttogva.
  • Meghaltak. – mondtam.
  • Jaj nagyon sajnálom ne haragudj. – mondta Liam. – nem tudtam.
  • Semmi baj. Már vagy 10 éve. – mondtam.
  • Megmutatod hogy hol van a tetkód? – kérdezte Zayn.
  • Aha. – mondtam és lehúztam a mellkasomról a pólót. Ott volt egy szép 1D rajz.
  • Aszta. – mondta Harry. Te aztán fan vagy. – mondta Harry.
  • Naná. – mondtam.
  • Sky és te most hol laksz? – kérdezte Louis.
  • A hülye bátyámmal. – mondtam.
  • Miért hülye? – kérdezte Zayn.
  • Mert diregt Taylornak hív de egyszer már megvertem ezért. – mondtam. – de inkább elköltöznék. – mondtam.
  • Mi lenne ha hozzánk költöznél? – kérdezte Liam.
  • Mi?  - kérdeztem.
  • Ha? – kérdezte Liam.
  • Hát felőlem. – mondtam és elmosolyogta.
  • Olyan szép a mosolyod. – mondta Niall.
  • Ja de már unom a fogszabályzót. – mondtam.
  • Mióta van venn? – kérdezte Niall.
  • 2 hete. – mondtam.
  • És meddig kell fenn lenni-e? – kérdezte Louis.
  • 2 évig. – mondtam.
  • Omg. – mondta Harry.
  • Ja de én addigra már 19 leszek végre. – mondtam.
  • Miért végre? – kérdezte Harry.
  • Mert akkor már nem kell suliba járnom. – mondtam.
  • ?? de nem is muszáj már most befejezhetem. – mondta Zayn.
  • Tudom de az édesanyámnak azt mondtam hogy 18 éves koromig suliba járok. – mondtam.
  • Ja értem. – mondta Niall és Zayn.
  • Zayn képzeld el Sky félig Pakisztán. – mondta Niall.
  • Az jó. – mondta Harry.  
  • Mikor megyünk haza? – kérdezte Louis.
  • Nekem még 4 órám lesz. – mondtam.
  • Akkor nekünk is. – mondta Louis.

4 órával később*

  • milyen volt a napod? – kérdezte Niall.
  • Szar egy csaj banda odajött és azt kérdezte van-e barátom. – mondtam.
  • És mit feleltél? – kérdezte Niall és odajött Liam Louis és Harry is.
  • Hogy még nincs. És erre azt mondták hogy LOUSER. – mondtam.
  • És miért nem mondtad hogy Niall a barátod? – kérdezte Harry.
  • Nem tudom mert talán nem hazudok. – mondtam.
  • Ezzel nem hazudtál volna mert nemsokára az lesz. – mondta Harry.
  • Mi?? – kérdeztem.
  • Semmi. – mondta Niall.
  • Menjünk haza mert megdöglök. – mondta Louis.
  • Én megyek haza össze pakolok. – mondtam. Majd megyek. – mondtam. – vagyis mennék ha tudnám hol laktok. – mondtam.
  •  Hát ha elmehetünk hozzád akkor együtt elmegyünk hozzánk ha összepakoltál. – mondta Louis.
  • Jó. Na menjünk. – mondtam és elindultunk. Bementem a házba.
  • Szevasz nyomi bátyám. – kiabáltam fel.
  • Szia Taylor. – mondta.
  • Dögölj meg. – mondtam tök kedvesen.
  • Haha. – mondta.
  • Áthoztam pár barátom. – mondtam.
  • Semmi gond de ne pakoljatok szét. – mondta.
  • Gyertek fel a szobámba. – mondtam.
  • Asztaaaaa. – mondta Harry és Louis.
  • Mi az? – kérdeztem.
  • ez:

- ja ez csak a szobám. – mondtam.
-Mehetünk? - kérdezte Harry.
- Naná. - mondtam. - Bátyó elmentem a barátoméknál fogk lakni.
- jó majd hívlak és legyen nálad a telód. - mondta
-jó szia puszi. - mondtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése