2013. április 8., hétfő

2.Rész

2.Rész
Sky szemszöge*
  • ja ez csak a szobám. – mondtam.
  • Mehetünk? - kérdezte Harry.
  • Naná. - mondtam. - Bátyó elmentem a barátoméknál fogok lakni.
  • jó majd hívlak és legyen nálad a telód. - mondta
  • jó szia puszi. – mondtam.
  • Sky neked most nincs barátod? – kérdezte Harry.
  • Nincs. – mondtam.
  • Ja aha. – mondta Harry.
  • Mennyi az idő? – kérdezte Niall.
  • 7 óra lesz 5 perc múlva. – mondta Liam.
  • És most hol fog aludni Sky? – kérdezte Niall.
  • Hát ha nincs hej akkor a kutyával. – mondtam.
  • Nincs kutyánk. – mondta Zayn.
  • Mi? – kérdeztem.
  • Nincs. – mondta Liam.
  • Akkor majd az én kutyusomat áthozzuk jó? – kérdeztem.
  • Naná. – mondta Liam.
  • És akkor hol is alszik Sky? – kérdezte Harry.
  • Egyelőre jó nekem a kanapé. – mondta Liam. – és akkor Sky aludhat az agyamon Sky.
  • Nem jó nekem a kanapé. – mondtam.
  • Biztos. – kérdezte Louis.
  • Biztos. – mondtam.
  • Jó. – mondta Harry.
  • De biztos? – kérdezte Niall.
  • Igen. De ha fürdök akkor ne nézzetek hülyének hogy énekelek majd. –mondtam.
  • Jó. – mondta Liam. Louis még ha a wc-n van akkor is énekel. – mondta.
  • Héy Liam. – mondta Louis.
  • Mi az? – kérdezte Liam.
  • Ez magán ügy. – mondta Louis.
  • De ha magán ügy hogy-hogy Liam is tud róla? – kérdeztem.
  • Ja ez igaz. - mondta és oda értünk a házuk elé.
  • Aszta ez a ti házatok? – kérdeztem.
  • Aha. – mondták.
  • Szép. – mondtam és bementünk a házba.
  • Hú ha. – mondta Niall.
  • Mi az? – kérdeztem.
  • Éhes vagyok. – mondta. Tudsz főzni? – kérdezte.
  • Igen. – mondtam.
  • Csinálnál egy kis kaját? – kérdezte.
  • Persze. – mondtam.

Megcsináltam a kaját mindenkinek és elmentem fürödni. Sajnos elkezdtem énekelni miután kész lettem és a hajam szárítottam.
  • Sky. – kopogott be Louis és Liam.
  • Igen gyertek be. – mondtam.
  • Nagyon szép a hangod. – mondta Liam.
  • Tudom. – mondtam.
  • Nem akarsz menni az x-faktorba? – kérdezte Louis.
  • De csak még nem volt bátorságom. – mondtam.
  • Sky te szereted Justint? – kérdezte Niall és bejött a fürdőbe.
  • Naná. – mondtam.
  • Jó mert szombat reggel jön. – mondta Niall.
  • De jó. – mondtam.
  • Én megyek lefekszek mert fáradt vagyok. – mondta Louis.
  • Én is. – mondta Liam.
  • Én soha nem vagyok fáradt. – mondta Niall.
  • Aha. – mondtam és a kezem a derekamra tettem.
  • Na jó. – mondta Niall. Néha vagyok csak. – mondta.
  • Én is megyek lefekszem. – mondtam.
  • Jó. - mondta Niall és adott egy jó éjt puszit. Jó éjt. – mondta.
  • Neked is. – mondtam és én is adtam neki egy puszit.

Lementem lefeküdtem és zenét hallgattam.  Lefeküdtem és reggel Niall és Harry próbált felkelteni. Niall adott egy puszit és én elpirultam alvás közbe és leestem a kanapéról.
  • Sky jól vagy, - kérdezte Harry.
  • Igen. Őm.. - mondtam és felhúzót Harry.
  • Megyünk a suliba. – mondta Harry.
  • 20 perc múlva. – mondta Niall.
  • Jó. – mondtam és a fürdő fele vettem az irányt. Ezt vettem fel:

  • Mehetünk? – kérdezte Liam.
  • Igen. – mondtam és bementünk a suliba.

Sétáltam a folyosón és odajött egy srác Nathan és megkérdezte:
  • Mizu szivi? – kérdezte Nathan. – milyen dögösnek lenni? – kérdezte.
  • Ha annyira tudni akarod nagyon jó. – mondtam és becsugtam a szekrénybe a kezét.
  • Áuuu. – mondta Nathan.

Elindultam órára és odajött 4 lány:
  • Szia. – mondták.
  • Sziasztok. – mondtam.
  • Te aztán bátor vagy. – mondták.
  • Miért? – kérdeztem.
  • Nathannek senki nem mert eddig válasszolni mert féltek tőle. És hogy Nathannek nagyon jó érzéke van a lányokhoz. – mondta az egyik lány.
  • Mi nem értem. – mondtam.
  • Csak a szép csajokhoz megy oda és köszön meg megpróbálja megfűzni egy randira. – mondta megint az egyik lány.
  • Ja értem. – mondtam.
  • Amúgy szia. – mondta. – Heather Vendergiled vagyok de hívj Heatnek. – mondta.
  • Szia Skyler Zenobia Taylor McHamerton vagyok de elég ha Skynak hívtok. – mondtam.
  • Ők itt a legjobb barátaim: Sarah Avreni, Emilie Megan Genius és Zoe Parker. – mondta Heat.
  • Sziasztok. – mondtam.
  • Ti melyik osztályba jártok? – kérdeztem.
  • A 15/A-ba. – mondták.
  • Én a B-be. De az A-ba jár Nathan Siva Max Tom és Jay nem? – kérdeztem.
  • De. – mondták.
  • Mi lenne ha taliznánk ma valahol? – kérdezte Heat.
  • Jó. – mondtam.
  • Hol is laksz? – kérdezte Emi.
  • Nem nagyon tudom mert az 1D tagokkal lakok egy házba. – mondtam.
  • Tényleg? – kérdezte Heat.
  • Igen. – mondtam nézzétek ott jönnek. – mondtam és odajöttek hozzám.
  • Szia Sky. – mondta Niall.
  • Sziasztok. – mondtam.
  • Látom szereztél új barátokat. – mondta Niall.
  • Igen. – mondtam. Át jöhenek ma? – kérdeztem.
  • Persze. – mondta Louis és akkor majd kérdez felelek-et játszunk majd.
  • Jó akkor ma 3-kor? – kérdezte Heat.
  • Nekem jó. – mondtam.
  • Nekünk is. – mondta Harry.
  • Jó akkor 3-kor. – mondtam.
  • Jó sziasztok. – mondták Heaték.
  • Sziasztok. – mondtam én és a fiúk.
  • Te Sky ki volt ez a szép lány? – kérdezte Harry.
  • Melyik? – kérdeztem.
  • A szőke rózsasín hajú. – mondta harry.
  • Sarah. – mondtam. csak nem tetszik? – kérdeztem.
  • Hát csinos. – mondta Harry.
  • Igen de az a barna rózsaszín hajú is csini volt. – mondta Liam.
  • Áhá értem. – mondtam. – nektek tetszenek a csajok. – mondtam.
  • Nekem nem. – mondta Niall.
  • Niall tudjuk hogy neked Sky tetszik. – mondta Louis.
  • Kösz. – mondta Niall.
  • Louis neked? – kérdeztem. – tetszik valamelyik? – kérdeztem.
  • A-a. nekem nem tetszik most senki. – mondta Louis.
  • Zayn? – kérdeztem.
  • Nekem se tetszik senki. – mondta Zayn.    
  • Ja biztos. – mondtam és kimentem az udvarra.

Arra jött Nathan és megfogta a seggem. Niall ezt észrevette és Nathannek behúzott eggyet. Az igazgató arra jött és csak azt látta hogy Nathan vissza ütött. Elvitte Nathan és mi meg gyors haza mentünk hogy Niall nehogy kapjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése