2013. április 8., hétfő



4.rész


Zayn szemszöge*

Este egyedül aludtam és Harry Heat mellett nézte egész este a csillagokat.

-          sziasztok. – mondtam és lementem a lépcsőn.
-          Szia. – mondták.
-          Heat? – kérdeztem.
-          Elment haza a csajokkal.
-          De hisz szombat van. – mondtam.
-          Tudjuk de jön Justin. – mondta Niall.
-          Ja tényleg. – mondtam.  És Sky?
-          Még alszik. – mondta Liam.
-          De jó lenne ha felkeltenénk mert Justin nagyon szarul fogja felkelteni. – mondta Niall.
-          Miért? – kérdezte Louis.
-          Emlékszel amikor átjött és Harryt keltette fel? –kérdezte Niall.
-          Ja igen. Egy kis hideg vizzel és egy hallal a gatyájában. – mondta Louis.
-          Jajj fuj ne is emlékeztess. – mondta Harry.

Erre csöngettek. Niall ment ajtót nyitni.
Niall szemszöge*

Amikor csöngettek harrynek és Liamnek szóltam hogy Skyt vigyék el a pánik szobába. Kinyitottam az ajtót és Justin berontott.

-          Csá haver. – mondta Justin és öklöztünk egyet.
-          Szevasz tesó. – mondtam.
-          Mizu? Kit cipel ott Harry a hátán? – kérdezte Justin.
-          Hát őő… - folytattam volna de Louis bele szólt:
-          A barátnője. -  mondta Louis.
-          Kösz Lou ez nekem is ment volna. – mondtam.
-          Barátnőd? -  kérdezte Justin. Bemutatnál neki? – kérdezte.
-          Hát most épp alszik. – mondta.
-          Akkor felkeltem. – mondta Justin.
-          Ne. – kiabáltam fel.
-          Miért ne? – kérdezte Justin.
-          Mert Sky nagyon ki tud borulni ha valami történik vele. – mondtam.
-          Pl.: ? – kérdezte Justin.
-          Megpofoz? Vagy tökön vág. – mondta Louis.
-          Jó ez a csaj az  igazi bomba. – mondta Justin.
-          De most még alszik. – mondta Liam és bejött a házba.
-          Nem baj kiváncsi vagyok hogy néz ki.- mondta Justin. – neked Niall mindig jó ízlésed volt. – mondta.
-          Kösz. – mondtam. megnézheted de akkor nagyon csöndbe legyél. – mondtam.
-          Rendicsek. – mondta Justin.

Bementünk a pánik szobába és Sky ott feküdt a földön és egy kicsit csücsörített a szájával ahogy az arca volt. Sky fordult egyet és leborult Sky az ágyról. Felnézett.
-          Niall? – kérdezte.
-          Igen én vagyok. Szia. – mondtam és Harryvel feltettük az ágyra.
-          Hú haver te most szedted fel az egyik legdögösebb legcukibb és leg aranyos pofikájú lányt. – mondta Justin.
-          Kösz. – mondtam.
-          Szólj ha szakítottatok és akkor rácuppanok. – mondta Justin.
-          Kösz.:( – mondtam.
-          Hallok ám mindent. – mondta Sky és felállt majd holdkórósan kiment a szobából a konyhába.

Mi utána mentünk és csak annyit láttunk hogy egy szál bugyiba és egy melltartóba volt. 
-          Justin ne bámuld már a seggét. – mondta Harry.
-          Jól van na. – mondta Justin.
-          Sky iszol egy kávét? – kérdezte Louis.
-          Én mééég neem ihatok kávét. – mondta Sky úgy mint aki öszeesett volna.
-          Liam van kedved délután átsétálni a csajokhoz? – kérdezte Harry.
-          Naná. – mondta Liam.
-          Én is mehetek? – kérdezte Louis.
-          Persze. – mondta Harry és Liam.
-          Zayn ti is jöttök? – kérdezte Harry.
-          Naná. - mondta Zayn és Niall.
-          Justin Sky ti is jöttök Heatékhez. - kérdezte Liam.
-          Én megyek. – mondta Justin.
-          Hmm? – kérdezte Sky.
-          Te is jössz a csajokhoz?- kérdezte Niall.
Aha. – mondta Sky és ledőlt a két karjára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése